Terug in de mobiele wereld - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Steven Kempen - WaarBenJij.nu Terug in de mobiele wereld - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Steven Kempen - WaarBenJij.nu

Terug in de mobiele wereld

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

15 Januari 2008 | Nederland, Bemmel

Na mijn veilige terugkomst in het winterse Nederland heb ik vandaag besloten mezelf ook weer digitaal op de Nederlanse kaart te zetten met een heus nieuw mobiel nummer. Hiermee zal er een eind komen aan alle rooksignalen die ik de afgelopen 2 dagen naar Maastricht heb gestuurd en zal er hooguit nog een verdwaalde postduif landen.

Als herdenking aan mijn rebelse tijd in Taiwan en omstreken heb ik mijn telefoonnummer daarop aangepast inclusief een klein Chinees accent.
06 - BEHL TUIG (06 - 2345 8844 voor de leken) zal het komende jaar uitgroeien tot een van de meer gewaardeerde telefoonnummers in Nederland (en België voor een enkeling)

Hierbij wil ik ook nog even iedereen bedanken voor alle reacties het afgelopen half jaar op deze weblog, bedankt!

• 15 Januari 2008 - 23:18

Victor:

Je schrijft nog steeds in Oceanische ontbijttijd, dus dan ook maar een eerste reactie vanuit Oceanie - welkom thuis en blijf genieten van het met nieuwe ogen oude beelden zien...