Een foto zegt meer dan 1000 woorden - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Steven Kempen - WaarBenJij.nu Een foto zegt meer dan 1000 woorden - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Steven Kempen - WaarBenJij.nu

Een foto zegt meer dan 1000 woorden

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

10 December 2007 | Filipijnen, Manilla

Een foto zegt meer dan 1000 woorden. Vandaar dat ik deze 2 gecombineerd heb. Omdat t voor mij leuker is dan een verhaal schrijven en omdat sommige van jullie liever plaatjes kijken of hun bureaublad-achtergrond willen verversen, zal ik jullie matsen met mijn mooie plaatjes inclusief een klein beetje onderschrift.

De Filipijnen waren echt super, 't beste tot nu toe hier in het oosten misschien zelfs!

Oja, Ik heb deze foto's allemaal op http://picasaweb.google.nl/stevenvankempen gezet, mijn nieuwe fotopagina. Dit werkt iets makkelijker dat die andere. Enjoy en tot over een kleine 2 maanden!

  • 10 December 2007 - 14:32

    Buijs:

    Ik heb een fantastisch mooie 100%-ledendas-geil-etc. op mijn achtergrond...dus daar hoef je het niet voor te doen :P

    Verhalen zijn ook belangrijk, zeker als de link niet klopt...dan kunnen we namelijk al een voorsprong nemen op je foto's...

  • 10 December 2007 - 15:26

    Jolijn:

    He Steven!
    Hier het zusje van Meike (voor het geval je me niet meer herinnerd na al je avonturen). Ik ga op 16 februari zelf op reis voor 4 maanden. Waarvan 2 maanden naar jawel.. de Filipijnen! Toevallig.. Leuk om te horen dat het je daar zo bevalt! Ik hoor graag je do's en dont's als je weer voet in Nederland zet! Genietze! xxx

  • 11 December 2007 - 08:09

    Karin:

    TOP!!!

  • 11 December 2007 - 18:52

    Tony:

    Hey ouwe, meer typen mag, hoeft niet. Zeker niet met zulke pics. Doe je goed!

    We hebben zeker wat te sharen over 2 mnd!

    Cheers vanuit Bolivia,

    Tjeunie

  • 14 December 2007 - 22:00

    Vic:

    Wauw.

    Weet wel dat ik dit toch mooier vind dan die heuvels in Maastricht!

    Maar tijd om naar huis te komen Steef, we missen je! Kerst in Maastricht zonder jou is het toch nèt niet hè!

    Goede tijd nog daar en zorg goed voor mijn zusje als ze straks op je stoep staat.

    Liefs uit Den Haag!

  • 04 Januari 2008 - 14:24

    Dieuwke:

    Ha Steven! Heb (eindelijk) je weblog gevonden, gaaf om je avonturen te lezen! En vooral om de foto's te kijken, prachtig! Ff lekker wegdromen uit ons landje - het heeft hier gister zelfs nog gesneeuwd! :) Veel plezier nog en groetjes! Dieuwke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

Steven

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 566
Totaal aantal bezoekers 12603

Voorgaande reizen:

01 September 2007 - 02 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: